Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~azart | użytkownik

imię i nazwisko adresTarnów zarejestrowany13.11.2010 @21:48:01 ostatnio na stronie20.11.2016 @14:19:08
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty23 komentarze1078 posty na forum0

komputer / sprzęt
wyobraźnia... kartka papieru + pióro

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~NordBerdII    27.10.2011 @00:43:33
Dziękuję
~Romek48    25.10.2011 @14:38:35
zaskakujesz swymi pracami,podziwiam
~wencus12    08.10.2011 @11:41:31
mrrr kiciaku
~Lasiconizm    03.10.2011 @20:23:07
Bardzo tu fajnie!
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!
~garu    30.09.2011 @07:59:37
Dziękuję
~Aurelle    29.09.2011 @21:47:44
_______
Jedyną stałą rzeczą jest zmienność.
~lauren85    27.09.2011 @20:35:40
jasne, zawsze warto się wyróżniać...w końcu wszystko co oryginalne jest lepsze płyty, dżinsy...serio świetnie grafiki robisz. pozdrawiam
_______
'Nigdy nie myślę o przyszłości. Nadchodzi ona wystarczająco szybko.'

A. Einstein
~marcinjach    24.09.2011 @20:49:25
dziekuje... wybacz brak polskich znakow, serdecznie pozdrawiam
~recouse    24.09.2011 @19:32:37
dzięki
_______
"A co jeżeli, rzeczywistość tak naprawdę jest iluzją i nic nie istnieje? Cóż, w takim razie zdecydowanie przepłaciłem mój nowy dywan."
~Korybut    24.09.2011 @17:18:40
Dzięki, ale jak na razie to tylko wstępny szkic
~MagdaGalezia    17.09.2011 @15:15:06
Dziękuję za wizytę i miły komentarz. Pozdrawiam serdecznie.
~jaona    10.09.2011 @18:37:01
~IzabelaSafin    06.09.2011 @22:54:05
dziekuje, bardzo ciekawa Galeria, podoba mi sie. Pozdrawiam serdecznie
~adae    06.09.2011 @19:19:28
Dzięki:D
~jaona    04.09.2011 @14:49:25
Pozdrawiam
~PDzafko    04.09.2011 @00:10:08
Dzięki
_______
"Dobre słowo to najlepszy środek dopingujący" E.Glińska
~Asheni    30.08.2011 @15:52:55
Dziękuję. A przy okazji świetna kolekcja prac.
~touanda    24.08.2011 @17:52:11
~jaona    22.08.2011 @22:12:17
~Dexter85    17.08.2011 @11:46:32
Dzieks koleżanko
~Szafirys    16.08.2011 @19:44:21
Bardzo mi miło za wizytę w moich skromnych progach i pozostawienie pozytywnego dla mnie komentarzu Pozdrawiam ciepło
~reezz    13.08.2011 @12:22:25
Dzieki wielkie! Ciesze sie ze sie podoba
~Arctosis    10.08.2011 @16:40:20
~Aurelle    06.08.2011 @20:11:14
Bardzo dziękuję.
Pozdrawiam słonecznie.
_______
Jedyną stałą rzeczą jest zmienność.
~Keloj    06.08.2011 @16:20:19
a dziękuje widzę że u ciebie dużo ciekawostek pozdr
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt